Alla inlägg den 5 juni 2011

Av coco, jojo, zulliz - 5 juni 2011 19:23

Tjenis allihopa!Här sitter jag o trycker i mej världens godaste hamburgare i det fina värdret :)

o min lillasyster har kommit hem från Danmark där hon spelat fiol hela helgen :) självklart har jag väl saknat henne men , hon är ju min syster, så jag kan ju inte erkänna det xD

 men ett tips; NJUT AV DET GODA!!!


löv änd piis!!


 

Av coco, jojo, zulliz - 5 juni 2011 17:25

              Hallå allihopa,sanna här! =D

idag är det asvarmt här i hylte!, det är väl bra att de e varmt men ibland kan de bli för varmt! så jag har ont i huvudet o mår illa på grund av värmen=(.. aa i alla fall så är ja me mammii på hennes jobb just nu. Inte så askul kanske men har man inget liv så har man inte de XD, sen ikväll så blir de att se på charlies angels! =D


ha de bra alla söta!, puuuss =D


 

Av coco, jojo, zulliz - 5 juni 2011 11:47

Hej!

Nu sitter Sanna o Coco framför skärmen o är bajströtta :D Vi hade en tjejfest igår med Tilda o Johanna som oxå är delaktiga i bloggen. Vi åt tacos, lekte Jag Har Aldrig, (utan alkohol xD) Sen lekte vi modeller :D Här kommer nårra fina bilder ;P Ha det bäääst! puzz :*


  Vi tre :D





   Sanna =D


   Johanna


   Och Coco :D 



Puss allihopa, ha en bra dag!! 

Presentation


Vi är som vi är när vi inte blev som vi skulle

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards