Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Seegt!!

Av coco, jojo, zulliz - 14 juni 2011 21:17

Tjenis!!


här sitter jag o försöker att hitte på ngt hemma hos min älskade mamma <3 Kanske spela Wii? eller inte xD hah!


iaf, hittar inget till min kompis som sanna skrev om!! kanske åker till ulla på torsdag eller fredag xD hah! annars blirre eurostop :D


Men tagga VOLLEYLÄGER PÅ LÖRDAG!!! <3<3<3<3<3 kommer sakna alla fett mke! men kommer hem på torsdag :D <3<3 men här är en biild på mejj!! <3 ;D


 

löv änd piis!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av coco, jojo, zulliz - 14 juni 2011 13:23

Hellu alla söta! =D förlåt att vi inte har bloggat på ett tag, har inte hunnit :P Här sitter sanna o tråkar lite framför datorn =P , hittat en ny låt (ny o ny men för mig är den nyXD) det var inte jag-affe&legenden :) idag så är min lilla sötno...

Av coco, jojo, zulliz - 10 juni 2011 11:04

Här sitter Sanna o Coco efter att har slutat skolan för terminen!!! GÖTT!! Fatta att nästa år blir vi 9or!! känns som om vi kunde gå i 6an xD (pga vår "vuxna" beteende xD) här kommer lite bilder på oss!!! <3<3<3<3<3<3<3 Ha en bäs...

Av coco, jojo, zulliz - 7 juni 2011 21:41

Tjenis!!   här kommer nårra av de många bilder jag tog på friluftsdagen :D      mina tipspromenad-kompisar NOOO!! jag blir attackerad med blom-grejer!!   BEACHVOLLEY!!!      mina små änglar Jelena o Anna :D     löv änd piis!! ...

Av coco, jojo, zulliz - 6 juni 2011 22:28

Tjenis!! Idag har jag segat mej genom dagen till typ 5 då jag spelade beach i dethära vackra vädret till typ 8 , sen cyklade vi ner till en sjö o badade!   men imon är det skola igen! :/ men det är typ friluftsdag så jag o nårra i klassen ska g...

Av coco, jojo, zulliz - 6 juni 2011 16:46


          Hellu allihopa! =D, sanna aka sullis här :)      Sitter ute o solar i det väldigt varma vädret! , jag brukar inte vara en sån som solar eftersom jag blir så rastlös XD  jag brukar bli inte så jättebrun när ja ligger o solar men när ja b...

Presentation


Vi är som vi är när vi inte blev som vi skulle

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards